
Természetesen felháborodást keltett a cikk. Valamilyen szinten az is lehetne. Kíváncsi lennék, hogy abban az esetben, ha megvonják valakitől a gyógyszeres kezelést, vajon a természetes gyógymódok felé fordul-e????
A Hunzákról Dr. Ládi Szabolcstól És Valitól hallottam néhány előadásban jó pár évvel ezelőtt... Ez a bevezetés kicsit becsapós... ;)
Érdemes elolvasni a cikket, mert útleírás, élménybeszámoló a jobbik fajtából... Szinte az ember részt vesz a "kalandokban", ahogy olvassa... Jó szórakozást!
A Nottinghami egyetemről Dr. Cornelia de Moor és csapata irányított egy kutatást, melyet a Journal of Biological Chemistry publikált. Ez a kutatás egy cordycepin nevű molekulát tanulmányozott, melyet egy Cordyceps-nek nevezett gombából vonnak ki eredetileg, és amelyet jelenleg termesztenek is.
Hébe-hóba egy tanulmány megjelenik a National Library of Medicine bibliográfiai adatbázisában ami nemcsak megerősíti a természetes anyagok terápiás jelentőségét a rák kezelésében, hanem a rákgyógyítás hagyományos megközelítését egyszerűen nevetségessé is teszi. A 2007-ben megjelent Planta Medica folyóirat szerint, a kutatók megállapították, hogy az ananász középső részéből származó bromelain nevű enzim a rákos sejtek elpusztításában állati szervezetben sokkal hatékonyabb volt, mint a kemoterápiában alkalmazott 5-fluorauracil nevű ágens. A kutatók kijelentették:
Az orvosok régen azt gondolták, hogy ha egy beteg vérét lecsapolják, akkor testét megtisztítják a "gonosz" fertőzéstől vagy megbetegedéstől. Ezzel szemben csak azt érték el, hogy a beteg ember sokkal gyengébb lett, nem tudott megküzdeni a kórokozókkal.
A rák kialakulásának okát egyrészt a környezeti hatásokra vezethetjük vissza. A vegyi szennyeződések, a káros sugárzás nyomán úgynevezett génsebek keletkeznek, a génspirál károsodik.
Viszonylag kevesebbet beszélünk azokról a kockázati tényezőkről, melyeket az életvitelünkkel okozunk, holott ez a betegség kialakulásához vezető kockázati tényezőknek mintegy az ötven százalékát teszi ki.
2006 elején találkoztam először ezzel a teakeverékkel, és azonnal rabul ejtett nem csak a hatása, hanem a története is. A titkos teakeverék ősidőktől fogva a mai Kanada területén élő Ojibwa indiánok szent itala volt. A törzs testi-lelki gyógyítói észak-amerika gyógyfüveiből olyan orvosságot készítettek, „amely megtisztítja a testet, és ismét harmóniába hozza azt a Nagy Szellemmel”. Az ősi, eredeti teakeveréket a múlt század elején Rene Caisse kanadai nővér tette közismertté, aki később együtt dolgozott a híres Dr. Charles Brusch- sal, John F. Kennedy orvosával, akivel közösen tökéletesítették a receptúráját. Brusch volt az, aki a teakeverék újkori üldöztetése ellenére bátran kimondta: "Ez a tea rákgyógyító. Minden tanulmány róla, amit az Egyesült Államokban és Kanadában végeztek, alátámasztja ezt az állítást."
Tartalom:
A ráknak már a diagnózisa is ölhet!
Azok a férfiak, akikkel közlik, hogy prosztatarákjuk van, nemcsak gyakrabban követnek el öngyilkosságot, hanem megnő annak az esélye is, hogy korábban halnak meg szívbetegségben. Férfiak esetében a leggyakoribb rákfajta a dűlmirigy, a prosztata rosszindulatú daganata, amely gyakran igen tünetmentesen indul és sokszor későn derül ki, de az is igaz, hogy legtöbbször lassan halad előre és aránylag jól kezelhető. Katja Fall és munkatársai a világhírű svéd Karolinska Intézet erre vonatkozó adatait gyűjtötték össze.
David McCanless az Information is Beautiful egyik munkatársa ezer kutatás áttekintése alapján rangsorolta a "csodaszereket" attól függően, hogy a Google-ben mennyi oldal kapcsolódik hozzá illetve hány valódi bizonytik igazolja a szer hatásosságát.
A szakma nagyon jónak találja a kezdeményezést, ám szakértőknek több fenntartásuk is van, nem egyértelmű például, hogy milyen szempontok illetve mennyire szigorú kutatások szükségesek ahhoz, hogy egy szer a grafikon felső harmadába kerüljön...
Tartalom:
Idézet a Ningxia Wolfberry a TÖKÉLETES TÁPLÁLÉK - Gary Young ND, Dr. Ronald Lawrence Phd, Marc Schreuder – című könyvből:
A fiatalság forrásának keresése: „….világ körüli útra indultunk egy operatőrrel, hogy tanulmányozzuk a világ legendásan öreg embereit: a mexikói Chinahuahuában élő Tarahumarákat, az Ecuador déli részén élő Vilcabambákat, az iráni-örmény határnál levő Talis-hegységben élő embereket és az észak-pakisztáni Hunzakutokat. Tudósok, kutatók és táplálkozási szakemberek már évtizedek óta vizsgálják az emberi táplálkozás és a hosszú élet titkát. Igen eltérő és egymásnak ellentmondó következtetésre jutottak azzal kapcsolatban, hogy miért lehetséges az, hogy bizonyos kultúrákban élő emberek 100 évnél is jóval többet élhetnek makkegészségesen, miközben betegség alig figyelhető meg közöttük. Én magam akartam meggyőződni arról, hogy van-e bármilyen kapcsolat a táplálkozásunkban vagy valamilyen más közös tényező, mely összekötheti a világ különböző részein élő „matuzsálemeket”.
Szakértők szerint a rák fogja átvenni a vezető halálozási okot világszerte mivel az emberek nem képesek az életmódjuk megváltoztatására, és ezzel párhuzamosan öregszik a népesség is.
Az Egyesült Államokban 20 év alatt 16 százalékkal csökkent a rák miatti halálozási arány, a megfelelő kezelések, és oktató kampányoknak köszönhetően – közölte az Amerikai Ráktársaság epidemiológusa Susan Gapstur. Az elhízás, és a dohányzás azonban továbbra is nagy gondot okoz.
A papaja sok C- és A vitamint tartalmaz, több mint 20-féle aminosavat kalciumot és vasat (részletesebben itt olvashatsz róla). Az gyümölcsből kinyert enzimet az élelmiszeripar húspuhítóként használja, a gyógyászatban pedig az emésztési problémák kezelésre alkalmazzák.
A Nam Dang és munkatársai (Floridai Egyetem) vizsgálatokkal igazolták, a Papaya kivonatának rákellenes hatását és a szokásos kezelésekkel ellentétben nincsen toxikus mellékhatása a normális sejtekre.
Dávid Tamás professzor (az Osztrák-Magyar Sejtkultúra Kutató Laboratórium tudományos főigazgatója): "....mindenkiben ott van a gyógyulás kulcsa: nem a terápia a csoda, hanem maga az ember..".
A rák átvette az első helyet Magyarországon a halálokok közül. A sebészorvos szerint az egészségtudat rettentően alacsony hazánkban, pedig a rák megelőzhető, de ehhez életmódváltásra és szemléletváltásra van szükségünk. A professzor járja a világot, és ahol csak lehet megpróbálja megismertetni az emberekkel, hogy hogyan vegyék fel a harcot a rákkal illetve, hogyan előzhetik meg. Dávid Tamás szerint a gyógyszeripar mindent megtesz azért, hogy elnyomja azokat akik más utat keresnek a rákgyógyításban...
Mark Pereira (Minnesotai Egyetem) és munkatársai 14 éven keresztül figyeltek több ezer önkéntest, hogy a hetente kettő vagy több alkalommal elfogyasztott üdítőitalok vajon mennyiben növelik az esélyt a hasnyálmirigyrák kialakulására?
Az eredmények alapján 87% nő a kockázata a rák kialakulására aki hetente nagyobb mennyiségben fogyaszt cukros üdítőitalok, ám a kutatáshoz hozzátartozik hogy az önkéntes csoportban többen dohányoztak, vörös húst ettek stb. Így nem lehet egyértelmûen kikövetkeztetni, az cukros üdítőitalok és a hasnyálmirigyrák kapcsolatát.
A fogszuvasodás a finomított szénhidrátok túlzott fogyasztására miatt következik be (!). Gerald G. Cox-nak köszönhetően sikerült meggyőzni a tudományos világot, hogy a fluor képes megfelelő védelmet nyújtani fogink számára...
A 40-es évek kutatásai "egyértelműen" bizonyították a fluor pozitív hatását a fogszuvasodásra ezért (H. T. Dean-nek köszönhetően) Amerikában és Európa több városában is elkezdték fluorral dúsítani az ivóvizet, ám nem hozta a kívánt eredményeket, és egyéb mellékhatások (dentalfluorozis, enzimkárosodás, több rákos megbetegedés, gyengébb fogzománc stb.) is jelentkeztek ezért idővel betiltották... kritikusabb gyártok hasonlóképpen jártak el a fogkrémek esetén is.