
2008 nyarán koszorúérfestést végeztek rajtam, mivel kardiológiai kivizsgálásom ezt indokolta. Kiderült a vizsgálatok álpozitív volta, mivel tökéletes állapotú koszorúereket találtak! 39 éves voltam.
A német Bild újságírói összegyűjtötték mindazon indokokat, amelyek alátámasztják, hogy a sörfogyasztás egészséges. Meglehet, jótékony hatása maximum napi két pohár fogyasztása esetén érvényesül. A többi már nem gyógyszer, legfeljebb jólesik.
A húsevés számtalan veszélye közül ebben a számban néhány betegség vonatkozásában adunk részletesebb tájékoztatást.
A mediterrán diéta szerinti táplálkozás eredményesebb a diabétesz kezelésében, mint az általánosan javasolt zsírszegény-diéta. Állítja egy közelmúltban megjelent tanulmány.
Azok a szívrohamon átesett páciensek, akik hetente két-három alkalommal fogyasztanak csokoládét, háromszor alacsonyabb valószínűséggel halnak meg szívbetegségben, mint azok, akik egyáltalán nem élnek az édességgel.
A 80-as évekhez képest felére csökkent a szív- és érrendszeri betegség miatt elhunytak száma Írországban. A javulás főként az életvitel kedvező változásával magyarázható.