
Régen a kutatók már pontosan tudták: a skorbutnál és a beriberinél hiányzott valami. Manapság könnyelműen bánunk velük: az ásványi anyagokkal, a nyomelemekkel és a vitaminokkal. Ezekre az embernek mindenekelőtt azért van szüksége, hogy élhessen - ezt manapság minden gyerek tudja.
A vér magasabb átlagos D-vitamin szintje megduplázhatja a vastagbél és végbél rákos betegek túlélési esélyét, mondja egy közelmúltban a Harvardon végzett tanulmány publikációja.
Miközben hazánkban megkezdődött az újinfluenza elleni oltóanyag gyermekeken való tesztelése is, egyre több a kérdőjel. Kiderült, hogy maga a betegség kevésbé súlyos, mint a szokásos influenza, és amerikai kutatók szerint nincs is esély egy veszélyesebb vírustörzs kialakulására.
A görnyedt testtartás nemcsak nyak- és hátfájást okozhat, hanem a belső szervek összenyomásával azok működése is romlik.

„Azelőtt soha nem látott mennyiségben fogyasztunk ma üdítőitalokat, és ez számos egészségi problémát okoz: fogromlást, a csontok ásványianyag tartalmának csökkenését, anyagcsere-betegségeket, cukorbetegséget” – írja dr. Moses Elisaf kutató egy nemzetközi szakfolyóiratban.
A túlzásba vitt kólafogyasztás veszélyeire hívja fel a figyelmet [1] az International Journal of Clinical Practice szaklapban görög kutatók tanulmánya. Dr. Moses Elisaf és szerzőtársai több olyan esetre is felhívják a figyelmet, ahol bizonyíthatóan a kólaivás miatt kialakult kóros káliumhiány okozott a pácienseknél izombénulást, sőt, egy esetben tüdőparalízist is.
Copyright © 2006-2013 AntalVali.com
Az oldal használatához a Firefox böngészőt ajánljuk.
Az AntalVali.com oldalain található információk, szolgáltatások
nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük
minden esetben forduljon szakorvoshoz!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót,
vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!