
Egy új tanulmány arra mutatott rá, hogy azok a férfiak, akiknek az étrendjében nem szerepel elegendő folsav, hajlamosabbak a depresszióra.
A folsav elsősorban a zöld levelű zöldségekben, citrusfélékben, babfélékben, hüvelyesekben, májban, valamint az élesztőben található (ide tartozik a házi szesz és az aktív élesztőkultúrák is).
Egy új tanulmány kimutatta, hogy az alma rendkívül hatékony ellenszer a vastagbél daganatos megbetegedéseivel szemben. Kimutatták, hogy ezen gyümölcs oligoszacharidjai képesek a rákos sejtek 46%-át elpusztítani. Az összes eddigi kemoterápiás gyógyszert felülmúlja, valamint – azokkal ellentétben – az oligoszacharidok természetes és egészségjavító összetevők, amelyek számtalan gyümölcsben és zöldségben fellelhetőek.
A Henry Ford Kórház kutatóinak legújabb tanulmánya szerint a császármetszéssel világra jött babák esetében sokkal valószínűbb az asztma, valamint a különböző allergiák kialakulása. Jelen tanulmányt az Amerikai Allergia, Asztma és Immunológiai Intézet éves ülésén prezentálták.
Minél többet néz tévét egy ember gyermekkorban, annál valószínűbben válik szociopatává felnőtt korára. – bizonyította az Új-zélandi Otago Egyetem tanulmánya, amely a Pediatrics című szaklapban is megjelent.
Egy új malajziai tanulmány szerint a szélsőségesen száraz bőrű felnőttek számítógépes ujjlenyomat azonosítása négyszer gyakrabban vall kudarcot, mint egészséges társaiké.
Sok omega-3 zsírsavban és egyéb éltető tápanyagokban gazdag olajos hal fogyasztása hetente többször is jelentősen csökkentheti az emberek agyvérzésre és más agyi betegségekre való kockázatát. Egy új angol tanulmány megerősíti a már számos rendelkezésre álló tudományos bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy az olajos halak, mint a lazac, makréla, hering, pisztráng és szardínia, egyedi neuroprotektív képességekkel rendelkeznek.
Összegzés
Már több tanulmány is kimutatta, hogy a fogamzásgátló, valamint a HRT (Hormon Replacement Therapy = Hormonpótló kezelés – a szerk.) rengeteg súlyos problémát tud előidézni az emberi szervezetben.
A genetikailag módosított kukorica és a Monsanto féle Roundup műtrágya és gyomirtó hatására a kísérleti patkányokban döbbenetes daganatok alakultak ki, több szervük károsodott és végül idő előtt elpusztultak. Így lehetne néhány szóban összefoglalni a Monsanto által gyártott genetikailag módosított organizmusok hosszú távú hatásával foglalkozó legújabb tanulmány eredményeit.
Hébe-hóba egy tanulmány megjelenik a National Library of Medicine bibliográfiai adatbázisában ami nemcsak megerősíti a természetes anyagok terápiás jelentőségét a rák kezelésében, hanem a rákgyógyítás hagyományos megközelítését egyszerűen nevetségessé is teszi. A 2007-ben megjelent Planta Medica folyóirat szerint, a kutatók megállapították, hogy az ananász középső részéből származó bromelain nevű enzim a rákos sejtek elpusztításában állati szervezetben sokkal hatékonyabb volt, mint a kemoterápiában alkalmazott 5-fluorauracil nevű ágens. A kutatók kijelentették: