
A Nestle igazgatósága megkönnyebbülten sóhajtott, miközben a világ Monsantora koncentrált. A globális tiltakozások és a helyi negatív kampányok nagyon jó figyelemelterelőnek bizonyultak. Miközben tehát mindannyian Monsanto korrupt élelmiszerpolitikájára figyeltünk, a Nestlé lépéseket tett annak érdekében, hogy a természeti világban minden egészséges dolgot leszabadalmaztasson. Kezdve az anyatejjel, folytatva a gyógynövényekkel és a víz privatizálásával. Azt gondoltuk volna eddig, hogy Monsanto az egyik leggonoszabb vállalat a világon? Hmm.
Az életük első hat hónapjában kizárólag anyatejjel táplált gyerekeknél nagyobb a mogyoróallergia kialakulásának kockázata - állítják tanulmányukban az Ausztrál Nemzeti Egyetem kutatói. A Pediatrics című szakfolyóiratban ismertetett tanulmányhoz 110 általános iskola 15 ezer diákját és szüleiket vonták be a felmérésbe.
A német Bild újságírói összegyűjtötték mindazon indokokat, amelyek alátámasztják, hogy a sörfogyasztás egészséges. Meglehet, jótékony hatása maximum napi két pohár fogyasztása esetén érvényesül. A többi már nem gyógyszer, legfeljebb jólesik.
Használja a mézet kozmetikumként is! - 10 mézes varázsrecept
A méz igazi csodaszer, melyet évezredek óta használ az emberiség. Hidratáló, fertőtlenítő hatása van, kitisztítja a mérgeket a bőrből, gyógyítja a sebeket, csökkenti a gyulladást és csillapítja a fájdalmat. A benne található vitaminok táplálják a bőrt, ezért kitűnően használható kozmetikumként.
Köszönetet szeretnék mondani nagyon kedves és a témában hozzáértő olvasóknak Lenókának ezért az írásért. Mivel ez a hozzászólás nagyon felkészült és kerek ezért úgy gondolom, kár lenne csupán hozzászólásként megjelentetni.
Minden egészséggel foglalkozó cikknek, könyvnek vagy műsornak sarkalatos pontja az egészséges táplálkozás. De hogy ez mit is jelent időről időre változáson megy át. Mindig van ügyeletes rossz, ami biztosan tönkre teszi az egészségünket és ügyeletes szuper étel ami meg fog menteni bennünket a betegségektől.
Nem vitás, hogy a szoptatás mellett valamikor mindenképp el kell kezdenünk a babák hozzátáplálását. A szülők nem állnak könnyű feladat előtt, amikor dönteniük kell, hogy milyen ételt mikortól adjanak csemetéjüknek.

Ritkábban fordul elő emésztőrendszeri fertőzés a elsősorban anyatejjel táplált csecsemők körében, mint tápszert kapó társaik esetében, derül ki egy mexikói vizsgálatból, melyet a kanadai Albertai Egyetem kutatói végeztek Noreen Willows adjunktus vezetésével.
Az új tanulmány az eddigi legmeggyőzőbb bizonyítékot szolgáltatja arra, hogy az anyatejes táplálástól a gyermekek okosabbak lesznek.
Azok a gyerekek, akiket hosszabb ideig szoptat az édesanyjuk, és nem kapnak tápszert az anyatej mellé, jobb eredményeket értek el az intelligencia-teszteken, jelentették kanadai és fehérorosz kutatók.