Szedd már össze magad! Olyan „nyanyás” vagy mostanában. Mondta egy barátnőm kb. másfél éve, amikor egyszer együtt jöttünk haza vásárlásból. Én úgy döntöttem, nem sértődöm meg ezen a kijelentésén, inkább hálás voltam neki, hogy figyelmeztetett, elvégre ki szóljon az embernek hasonló helyzetben, ha nem a barátnője.
Elgondolkodtam, tudnék-e ezen változtatni, és ha igen, hogyan. Tény, hogy abban az időszakban „kicsikét” elhagytam magam, „meghúsosodtam” itt-ott-amott. Ennek következtében az öltözködésem is némi kívánnivalót hagyott maga után, általában felvettem azt, ami a legkényelmesebb volt. Új ruhát adott alakzatomra nem terveztem venni, hiszen úgyis fogyni akartam, a régiek pedig jobban feszültek rajtam, mint ízléses lett volna. Szóval, ki kellett találnom valamit, de sürgősen!!!
Mennyire fontos a táplálkozásunkban a reggeli? Kollath Werner német orvosnak köszönhetően rendelkezésünkre áll egy módszer amivel teljes értékű táplálékkal tudjuk indítani a napot.
A nyers reggeli segítségével fogyhatunk, javulhat a koncentrálóképességünk, erősödnek csontjaink és még számos más előnyt tartalmaz. Van 10 perced az egészségedre?
A TV előtt sok mozgásra nincsen nagyon lehetőségünk, fekszünk vagy ülünk, és emelgetjük távirányítót… Jobb esetben megszületik egy elhatározás, és rávesszük magunkat a mozgásra.
A hirtelen elkezdett sportolás azonban nagyon megterhelő lehet a szervezet számár, akár 30%-al is növelheti a szívinfarktus kialakulásának esélyét. Fokozatosan kell elkezdeni az edzést(!), a nagyobb pulzusszámot kívánó gyakorlatok nem javasoltak addig ameddig szervezetünk hozzá nem szokik a rendszeres mozgáshoz.
Már mindent kipróbált és még mindig kínozza a hátfájás? Próbálja ki Dr. Norman Marcus, a New York-i Egyetem Orvosi Kara izomfájdalmakat kutató orvosának tanácsait.
Tudat alatt manipulálnak bennünket étkezési szokásaink kiválasztásánál
Nevükhöz hűen csak nyomokban, egészen icipici mennyiségben szükségesek a szervezet számára, ugyanakkor ez a nagyon kicsike mennyiség egyben létfontosságú is!
Az Egyesült Nemzetek szóvivõi szerint, noha az éhezõk száma világszerte rekordot dönt, az élelmiszer segélyek 20 éves mélyponton vannak a rossz világgazdaság miatt. Idén több mint egymilliárd ember fog éhezni a világban.
A mediterrán diéta szerinti táplálkozás eredményesebb a diabétesz kezelésében, mint az általánosan javasolt zsírszegény-diéta. Állítja egy közelmúltban megjelent tanulmány.
Az édes íz szeretete velünk született tulajdonság. Felsorolni is nehéz mennyi finomság csábítja az embert nap mint nap. Cukorkák, csokoládék, nápolyik, sütemények, torták, aszalt gyümölcsök, üdítőitalok. Büntetlenül nem nassolhatunk sokáig.
Kutatók állítják: ha munkahelyünkön a lift helyett a lépcsőt választjuk, jelentősen javulhat egészségi állapotunk, még akkor is, ha szabadidőnkben nem mozgunk eleget.
Ha problémái akadnak a fogamzóképességgel, akkor fontos tudnia, mit tehet azért, hogy egészséges ondóval járuljon hozzá a sikerhez. Ezt szeretnénk elősegíteni az ondósejtek egészségével kapcsolatos összefogaló cikkünkkel, amelyet a Mayo Clinic weboldalának anyaga alapján készítettünk.
A nem dohányzó, normál súlyú, egészségesen étkező és rendszeresen mozgó nők kisebb eséllyel halnak meg különösen szívbetegség és rák miatt, derül ki a Harvard Egyetem közleményéből, mely a British Medical Journal szeptemberi számában jelent meg.